Politica de retur
Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".
Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul trebuie sa ne informeze cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail [email protected].
Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.
In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor de pe www.pieseoradea.ro, sectiunea livrare) si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vanzatorului (de ex. achizitionare produse pe propria raspundere, fara a pune la dispozitie vanzatorului date despre masina (inclusiv serie de sasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat catre vanzator, modificari aduse masinii fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta vanzatorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.
Piesele vechi la schimb se returneaza in termen de maxim 14 zile, in ambalajele pieselor noi.
Returul se va face prin aceeasi modalitate ca la expediere, curierat Fan Courier la adresa comunicata de catre noi la momentul respectiv prin mijloace de comunicare stabilite de ambele parti. Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport.
!! Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs. Acestea se vor returna dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii nostri.
pieseoradea.ro nu va ingradeste dreptul la retur conform OUG 34.
Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate.
Ulterior va vom comunica statusul returului.
Daca produsele returnate sunt in situatiile descrise mai jos vi se va comunica (daca exista) si costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse in vanzare:
1. Au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice.
2. Nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate.
3. Sunt lipsite de accesoriile si componentele originale.
4. Prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura.
5. Sunt de origine (OE) si sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata in avans sau sunt comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat.
6. Sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbag-uri, centuri de siguranta), huse si acoperiri.
Receptia marfii
Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei.
Receptia marfurilor vandute se face la sediul cumparatorului. Cumparatorul se obliga la preluarea marfii comandate si livrate. Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare, in momentul receptiei marfii de la curier insa va anunta vanzatorul in scris sau prin e-mail la [email protected] in termen de o zi de la preluarea marfii.