Întrebări Frecvente

Întrebări Generale

Dacă nu găsești răspunsul la întrebarea ta aici în listă te rugăm să folosești formularul și să ne ceri informații despre subiectul care te interesează.

  • pot comanda la orice oră
  • primesc pe mail sumarul comenzii
  • am prioritate la procesarea comenzii
  • e mai simplu
  • dai click pe în top-ul paginii și îți apare formularul de autentificare
  • dai click pe "vreau să mă înregistrez" și completezi formularul care îți apare cu datele tale de contact
  • bifezi că ești de acord cu termenii și condițiile și dai click pe "mă înregistrez"
  • și gata, ai cont
  • dai click pe în top-ul paginii și apoi pe textul "mi-am uitat parola"
  • introduci adresa de e-mail și dai click pe trimite
  • vei primi un e-mail cu un link pe care dacă dai click te duce la noi pe site unde poți să îți creezi parolă nouă
  • după aceea poți să te autentifici în contul tău cu parola nouă
  • și gata, s-a rezolvat
  • prin butonul "CERE OFERTĂ" din bara de meniu de sus care te duce la un formular de cerere ofertă unde va trebui să introduci datele cerute, în special seria de șasiu a mașinii dar și datele caracteristice ale mașinii în mesaj alături de datele piesei pe care o cauți
  • prin alegerea mașinii și a produsului pe care îl cauți și îl găsești la noi pe site, dacă dai click pe butonul "cere ofertă" în cazul în care piesa nu are un preț stabilit
  • în concluzie, de oriunde gasești un buton pe care scrie "cere ofertă"
  • te rugăm ca peste tot unde se cere seria de șasiu să o scrii pe cea reală și să te asiguri că este corectă ca să putem verifica compatibilitatea pieselor cu mașina ta
    Să zicem că ai deja produse în coș și vrei să plasezi comanda.
  • dai click pe în top-ul paginii și apoi pe butonul "Plătește"
  • te duce apoi la coșul tău unde vezi toate produsele adăugate în coș și valoarea totală a acestora, inclusiv valoarea transportului
  • tot aici în coșul tău selectezi și modalitatea de plată și livrare
  • dai click pe butonul de plată și dacă ești autentificat și ai introdus deja toate datele, adrese de facturare și livrare în cont poți să finalizezi comanda
  • dacă nu ai cont atunci poți introduce adresa de facturare și livrare direct aici și să îți creezi cont, după care poți finaliza comanda
  • PLATA CU CARDUL securizată prin MobilPay (Netopia Payments)
  • RAMBURS cu cash la livrare prin curier
  • FAN COURIER
  • Livrare făcută de noi în Oradea care este întotdeauna GRATIS
  • GARANTAT
  • La comenzi peste 400 lei
    Nu se aplică la:
  • piese mai grele de 15 kg
  • acumulatori, anvelope și jante care se taxează separat în funcție de greutatea volumetrică
  • 30 lei în toată țara
  • GRATIS în Oradea
    Nu se aplică la:
  • piese mai grele de 15 kg
  • acumulatori, anvelope și jante care se taxează separat în funcție de greutatea volumetrică
  • se ambalează produsul pentru a proteza ambalajul original
  • se etichetează coletul cu expeditor și destinatar
  • se predă coletul la Fan Courier
  • nu aveți transport de plătit și nici nu trebuie să cereți ramburs
  • după ce coletul ajunge la noi veți fi contactat pentru modalitatea de restituire a valorii comenzii
    Procedeu valabil și pentru piesa veche la schimb.
    Dacă îți comunicăm că piesa vine doar pe comandă specială înseamnă că:
  • nu se găsește pe stoc la noi în țară și trebuie comandată direct de la producător
  • nu se poate returna
  • necesită plata integrală în avans
  • termenul de livrare poate varia în funcție de ce ne comunică producătorul
  • pentru o astfel de comandă online este activă doar plata cu cardul
  • te ținem informat pe toată durata comenzii în cazul în care există schimbări din partea producătorului

Despre piesele auto

  • prin butonul din bara de meniu de sus care deschide un câmp în care poți să introduci codul piesei dacă îl știi deja
  • prin alegerea mașinii ajungi la final la pagina de piese compatibile cu mașina ta unde cauți piesa care te interesează
  • de pe pagina principală poți căuta piesa după producător (vezi jos-ul paginii)
  • de pe pagina principală poți merge direct la categoriile de piese care te interesează (mergi până în josul paginii principale să vezi tot)
  • este o piesă produsă de un alt producător decât cel original care a cumpărat dreptul de a o produce
  • este o piesă care îndeplinește standardele minime de calitate și adesea este cea mai ieftină variantă pentru tine
  • pentru piesele neesențiale pentru o mașină mai veche de 5 ani oamenii preferă să cumpere aceste variante economice
  • piesa OE (Original Equipment) este piesa montată pe mașină inițial în fabrică care vine în ambalaj cu logo-ul mărcii auto și în general sunt mai costisitoare (dar nu întotdeauna)
  • piesa OEM (Original Equipment Manufacturer) este produsă în aceeași fabrică care produce piesele originale, este marcată cu brand-ul propriu și are acceași calitate ca și cea originală respectând standardele impuse
  • în primul rând o să observi această afirmație la piesa pe care vrei să o comanzi
  • toate piesele care sunt acceptate ca piesă la schimb au o valoare separată pe factură (noi o numim garanție pentru piesa veche la schimb)
  • garanția se returnează în momentul în care primim piesa veche la schimb și este acceptată de către furnizorul nostru
  • Condițiile producătorului de acceptare a piesei vechi sunt următoarele:
  • să aveți piesa veche la momentul achiziției piesei noi pentru a putea fi comparate sau să compari tu înainte de montaj
  • piesa veche trebuie să fie identică cu piesa nouă, fără urme de lovituri, fără părți lipsă, curățată cu solvenți și un jet ușor de apă
  • piesa veche nu trebuie să fie murdară, ruptă, îndoită, corodată, ruginită sau cu componente lipsă
  • nu se vor primi piese vechi la schimb care sunt necurățate cu solvenți și jet de apă, chiar dacă sunt identice cu piesa nouă
  • piesa veche trebuie returnată în ambalajul original al piesei noi cumpărate
  • piesa veche se va accepta doar după ce un reprezentant PieseOradea va verifica dacă sunt respectate condițiile de primire
  • dacă nu sunt respectate condițiile de primire garanția nu va fi restituită și vei primi piesa veche înapoi
  • valoarea piesei vechi se comunică în momentul în care îți facem oferta
  • piesa veche trebuie să o trimiți către noi în cel mult 3 zile calendaristice de la data facturării (recomandăm cât mai repede după ce ai primit piesa nouă)
  • În gerenal produsele cu piesă veche la schimb sunt: planetare, electromotoare, alternatoare, casete de direcție, pompe servodirecție, etriere frână, etc.

    Produsele la care se cere piesă veche la schimb sunt recondiționate în condiții de calitate și garanție maxime de către producători renumiți cum sunt Bosch, Spidan, TRW, Valeo, Hella, Elstock, Delphi, Lucas, Waeco, Behr, etc.

    Ne rezervăm dreptul de a nu accepta piesa veche la schimb din motivele prezentate mai sus sau altele, care țin de posibilitatea de recondiționare a piesei vechi, conform normelor date de producători. Timpul de răspuns este în funcție de producător și poate dura până la 30 zile.

    Vezi mai jos punctual condițiile pentru câteva categorii de piese uzuale cu posibilitate de piesă veche la schimb.

  • are cremaliera corodată sau deteriorată
  • are cremaliera îndoită
  • are conducte deteriorate sau lipsă
  • are arbore deteriorat sau rupt
  • are arbore pinion lipsă
  • are dinți arbore deteriorați
  • are filet deteriorat
  • are bieleta de direcție deteriorată
  • are puncte de fixare deteriorate
  • are carcasa îndoită, ruptă, etc.
  • are fulia lovită sau îndoită
  • ax-ul planetarei nu este drept
  • au componente lipsă sau deteriorate
  • tubul de intrare este deteriorat
  • placa de închidere a pompei este străpunsă
  • rezervorul nu este piesă originală
  • rezervorul este fisurat sau rupt
  • au caneluri deteriorate
  • fuliile presate nu sunt pe ax
  • fuliile de plastic sunt crăpate sau rupte
  • au capete planetară lipsă sau deteriorate, etc.
  • urechea de prindere este ruptă
  • capacul posterior lipsește
  • tubul de intrare este deteriorat
  • compresorul este demontat
  • compresorul este lovit sau deteriorat
  • compresorului ii lipsesc componente
  • mufele sunt desigilate
  • compresorul este ruginit
  • carcasa ruptă sau fisurată
  • suporții de prindere rupți
  • alternatorul este dezasamblat sau incomplet cu piese lipsă
  • poziția carcasei este incorectă
  • alternatorul este ruginit
  • este dezasamblat sau incomplet
  • carcasa este ruptă sau indoită
  • are carcasă spate lipsă
  • suporții de prindere sunt rupți
  • are semne de coroziune avansată
  • are semne de coroziune avansată pe pinion
  • are cablul senzor unghi direcție tăiat
  • are suport montare avariat sau îndoit
  • are capac ECU rupt sau slăbit
  • blocurile de conectare sunt rupte
  • are mâner de ajustare pe înălțime rupt
  • izolația cablurilor este deteriorată
  • valvele sunt lovite
  • carcasa este deteriorată
  • injectorul este indoit
  • injectorul este ruginit
  • injectorul este incomplet sau dezasamblat
  • dacă este dezasamblat
  • are urme de încingere
  • dacă este corodat
  • axul este lovit
  • carcasa are defecte
  • carcasa este ruginită
  • pompa este incompletă sau dezasamblată
  • are șuruburi lipsă, desprinse sau defecte
  • conectorul este deteriorat
  • modulul ABS este deteriorat
  • solenoizii modulului sunt rupți sau deteriorați
  • dacă este incompletă sau dezasamblată
  • flanșele sau ventilatoarele sunt deteriorate
  • dacă este corodată

Probleme comandă

Dacă ai primit cumva produsul deteriorat, ai primit produsul gresit sau ai întâmpinat alte probleme, mai jos ai răspunsuri la aceste întrebări.

  • Ar fi util când preiei coletul de la curier sa vezi cum arată cutia. Dacă este deteriorată, verifică pe loc conținutul împreună cu agentul de curierat. Dacă produsul este deteriorat (lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) îți recomandăm să refuzi livrarea.
  • În cazul în care ai acceptat coletul, îți recomandăm să soliciți curierului completarea unui process verbal și să ne aduci la cunoștință situația în maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la[email protected]. Necompletarea procesului verbal în prezența curierului care a efectuat livrarea și orice sesizare ulterioară va îngreuna soluționarea problemei.
  • În cazul în care ai acceptat coletul, îți recomandăm să soliciți curierului completarea unui process verbal și să ne aduci la cunoștință situația în maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la[email protected]. Necompletarea procesului verbal în prezența curierului care a efectuat livrarea și orice sesizare ulterioară va îngreuna soluționarea problemei.

Ai o întrebare?