Conditii generale de garantie
Toate produsele comercializate pe pieseoradea.ro vin insotite de factura, bon fiscal si certificate de garantie in functie de caz.
Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
In cazul pieselor auto garantiile sunt oferite de catre producator. Astfel ca SC ZUMTRANS SRL este un intermediar in solutionarea garantiilor. Mentionam ca acest proces este unul indelungat si anevoios.
Produsele comercializate de cstre SC ZUMTRANS SRL sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori.
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.
Pentru a beneficia de garantie, trebuie sa montati piesele intr-un service autorizat R.A.R., pentru tipul dvs. auto/moto si sa pastrati factura de montaj.
In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.
Termenul maxim de remediere a garantiei este de 15 zile calendaristice si incepe de la data la care unitatea specializata de service a luat la cunostinta de deficientele reclamate de consumator. Aceasta data coincide cu data la care produsul reclamat defect, insotit de cererea de solicitare a garantiei, a fost receptionat efectiv de catre unitatea specializata de service.
Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:
1. 24 de luni de la data livrarii pentru produsele de schimb.
2. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto (covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc.), filtre auto (aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc..
In cazul in care un produs s-a defectat in perioada de garantie, trebuie sa aduceti sau sa ne trimiteti:
1. Piesa deteriorata, fara urme de lovituri, fara parti lipsa, curatata cu solventi si jet de apa.
2. Copie dupa talonul masinii pe care a fost montata piesa.
3. Dovada montarii piesei intr-un service autorizat RAR, pentru tipul de manopera executata (copii dupA factura, deviz, bon fiscal si autorizatie RAR).
4. Deviz de constatare a defectiunii, insotit de un test de diagnoza, facut intr-un service autorizat R.A.R., pentru tipul de manopera de executat.
Descarca model nota de constatare
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie incepe de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a pieselor.
In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la [email protected] data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie (AWB).
pieseoradea.ro nu isi asuma raspunderea garantiei iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
1. Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata.
2. Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
3. Piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator.
4. Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii unor date eronate de catre cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit.
5. Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator.
6. Automobilul a fost folosit in conditii necorespunzatoare (taximetrie, raliuri, competiTii sportive etc.).
7. Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura.
8. Piesele prezinta urme de lovituri, indoituri, deformari, rupturi etc..
9. Piesele prezinta o uzura normala (fireasca).
10. Pentru acumulatorii auto, garantia se deruleaza prin service-urile agreate mentionate in certificatul de garantie care insoteste fiecare acumulator.
11. Pentru piese de schimb de origine ale grupului Volkswagen Group, procedura de acordare a garantiei este specifica, fiind necesara deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesa la cel mai apropiat dealer al grupului; garantia fiind preluata de reteaua grupului.
De la caz la caz, veti primi o alta piesa noua sau contravaloarea ei de facturare, in termen de maxim 15 zile de la data returnarii, conform Legii 449/2003, termen necesar furnizorului, pentru a constata daca produsul s-a defectat sau nu, in perioada de garantie din motive constructive si nu din eroare de montaj.
In cazul in care sunt necesare verificari suplimentare si produsul trebuie trimis la producator, termenul de solutionare poate fi de 30 zile de la data returnarii.
Pentru a beneficia de garantie si din motive de siguranta, discurile de frana, tamburii de frana, amortizoarele si arcurile nu se vand la bucata si este necesar sa achizitionati doua bucati.
Pentru a beneficia de garantie in cazul compresoarelor de aer conditionat, obligatoriu este necesar copie dupa factura de achizitie uscator, filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit compresorul, uscatorul, filtrul uscator si supapa de expansiune, iar instalatia de aer conditionat a fost curatata si ulterior uscata cu azot.
Pentru informatii suplimentare privind garantia produselor, puteti sa ne sunati la urmatorul nr. de telefon 0742.618.645.
Rezolvarea garantiei
Garantia se solutioneaza in Oradea prin repararea sau inlocuirea piesei defecte. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea pieseoradea.ro, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid FAN Courier. Solutionarea garantiei se face in 30 - 120 zile calendaristice.
Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Stergerea seriei partiala sau totala de pe produse sau ambalaje duce la pierderea garantiei. Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.
Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare - cumparare. Prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online, cumparatorul declara ca a luat la cunostinta prevederile acestor documente.